- możliwość zapisu powinna być domyślnie włączona
- attendent (biąrę udział) powinno być zaznaczone jako domyślne.
- pola wyboru przetłumaczone na j. polski
- dodane pole skype, tak aby można było łatwo dodać osobę zainteresowaną do konferencji
Zapisy na eventy
- możliwość zapisu powinna być domyślnie włączona
Jest domyślnie włączone (podczas tworzenia Wydarzenia). Każdy może wziąć udział. Wskaż proszę dokładnie o czy mówisz (zrzut ekranu, link).
- attendent (biąrę udział) powinno być zaznaczone jako domyślne.
Gdzie? Ostatnio przetłumaczyłem wszystko związane z Wydarzeniami. Nie mogę znaleźć miejsca o którym mówisz.
- pola wyboru przetłumaczone na j. polski
Są. Jeśli nie są - wskaż dokładnie gdzie nie są. Najlepiej linkiem tj. adresem www pod którym pokazał się nieprzetłumaczony tekst.
- dodane pole skype, tak aby można było łatwo dodać osobę zainteresowaną do konferencji
Dodałem to pole do Ludzie > Spis.
Zrobione.
Pole do wpisania skype jest też w profilu użytkownika w zakładce Dane teleadresowe.
ok. bardzo dobrze, choć miałem na myśli pole w zakładkach "events". Możesz tam potwierdzić swój udział w evencie i zostawić nr telefonu. sugerowałem również możliwość zostawienia loginu w skypie.
Wiem, rozumiem. Ale nie powinniśmy dublować informacji.
Dokładnie miałem na myśli zakładkę "weź udział w wydarzeniu/zapisz się"
- tłumaczenie: prawie wszystko co jest w zakładkach (Zapisz się Przeglądaj Zarządzaj Ustawienia Dodaj Roześlij zaproszenie) trzeba przetłumaczyć
- pole do wpisania loginu w skype: miałem na myśli "zapisz się" wtedy, będzie łatwiej dodać chętnego do konferencji
http://www.demokracja-bezposrednia.org/node/385/signups